Τα Blog μου

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2008

Επαπροσέγγιση χαμένων πελατών

Απάντηση στο ερώτημα του φίλου Στάθη Ν.


Ερώτ: ''Αγαπητέ Δημήτρη, είναι καταπληκτική ιδέα ένα site για ερωτήσεις σε θέματα ποιότητας. Εργάζομαι σε μια κατασκευαστική εταιρεία και έχουμε πιστοποιητικό ISO 9001:2000 απο το 2000. Όμως ενω έχουμε καταγράψει τα πάντα και κάνουμε ότι γράφουν οι διαδικασίες δεν έχουμε δει κανένα όφελος απέναντι στους πελάτες μας. Το ερώτημά μου είναι πιο ποιοτικό. Πως μπορώ να προσεγγίσω πελάτες που απέρριψαν την πρότασή μου για την αγορά ακινήτου. Εμείς κυρίως πουλάμε καταστήματα''. Δυσκολεύομαι να τους πάρω τηλέφωνο μετά απο τόσο καιρό του έχω να τους μιλήσω αν και ο Διευθυντής μου επιμένει'. Υπάρχει κάποια λύση


Απάντηση: Αγαπητέ Στάθη

Καταρχήν για όλα υπάρχουν τουλάχιστον 2 λύσεις. Οι λύσεις αυτές είναι επιστημονικά αποδεδειγμένες απο έρευνες στο εξωτερικό (φυσικά).

Στο ερώτημά σου τώρα. Μια λύση την οποία προτείνω είναι:

  1. Να στείλεις μια επιστολή- όχι email. Ελπίζω να έχεις τα στοιχεία των πελατών
  2. Η επιστολή θα ξεκινά με το 'αγαπητέ κύριε/α χχχχχ, εξαιτίας της ύπαρξης νέων στοιχείων/δεδομένων σχετικά με το ακίνητο που σας ενδιαφέρει θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι ....κλπ γράφεις τι άλλαξε.
  3. Τα νέα δεδομένα θα είναι με bullet και max μισή σελίδα
  4. Θα κλείνεις την επιστολή με την δήλωση: επιτρέψτε μου σε μια απο τις επόμενες ημέρες να σας τηλεφωνήσω να συζητήσουμε τις αλλαγές και τα νέα στοιχεία
  5. Να τους τηλεφωνήσεις μετά απο 7 ημέρες
  6. Κάνε προσπάθεια για το επόμενο βήμα στην διαδικασία της πώλησης


Η αλήθεια είναι οτι δεν μου αρέσει ο τίτλος σου, υπεύθυνος Πωλήσεων αλλά είναι άλλη συζήτηση αυτή


Υ.Γ Παρεπιπτόντος το ISO 9001:2000 δεν απαιτεί να έχετε καταγράψει τα πάντα, μπορεί να έχει γίνει υπερ-καταγραφή που υπερ-καταστρέφει την ποιότητα


Δεν υπάρχουν σχόλια: